Nozbe: Takım İçin En İyi Görev ve Proje Yönetimi Uygulaması
Nozbe, küçük ve orta ölçekli işletmeler ile bireysel kullanıcılar arasında işbirliğini ve üretkenliği kolaylaştırmak için tasarlanmış ücretsiz bir görev ve proje yönetimi uygulamasıdır. Nozbe ile takımlar, iletişim kurabilir, görevleri devredebilir, projeleri paylaşabilir ve hedeflerine ulaşabilirler, nerede oldukları veya hangi cihazı kullandıkları önemli olmadan.
Bu kullanımı kolay uygulama, paylaşılan projeler, görevler ve yorumlarla basit bir yapı sunarak takım üyelerinin hızla alışmasını sağlar. Nozbe, Android akıllı telefonlar ve tabletler, iPhone'lar, iPad'ler ve bilgisayarlar dahil olmak üzere herhangi bir cihazda kullanılabilir. Ayrıca çevrimdışı çalışır ve çevrimiçi olduğunuzda tüm cihazlar arasında sorunsuz senkronizasyon sağlar. Nozbe ile takımlar, görevlerini, son teslim tarihlerini ve tartışmalarını tek bir yerde yönetebilir, bu da takımda TAMAMLANMAYA en hızlı yol olmasını sağlar.
Nozbe, beş aktif proje ve beş takım üyesi için ücretsizdir. Uygulama ayrıca sınırsız projeler ve ek proje paylaşım seçenekleri sunan Nozbe Premium'u da içermektedir. Nozbe, 2007'den beri evden çalışan 25 kişilik bir ekiptir ve uygulama 500.000'den fazla kişi tarafından güvenilmektedir.